Cancersjuke Victor

Jag fick gråta en sväng... Läste på Aftonbladet nyss att En liten pojke som är lika gammal som min dotter Thilde är nu dog idag i cancer. Tyvärr har jag missat tidigare artiklar om det här men det stog i den här att familjen har kämpat för att han skulle få somna in hemma, men han hann aldrig komma hem...
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article4901243.ab

Han såg ut att vara en söt liten pojke som hade förtjänat att få somna in hemma i sitt nya rum, men han hade iaf sin familj runt omkring sig, det var ju för väl det iaf!

Det känns så hemskt när sånt här händer, när ett litet barn på 1½ år dör... Det är inte rättvist!!! Varför ska han aldrig få lära sig cykla? varför ska han aldrig få följa med familjen till djurparker? Varför ska han aldrig få uppleva att bli kär för första gången? Det är hemskt!!  Men samtidigt så kan jag tänka att det var ju lika bra för pojken, han var ju sjuk och mådde absolut inte bra, så istället för att pinas så var ju det här det bästa...
Men det är ändå tragiskt tycker jag.

Jag fäller en tår för Victor och hans familj som ska leva vidare med saknaden!
Han är nu en ängel som ni alltid kommer att ha med er! <3


Jag bara KAN inte se på bilden där pappa Peter får en puss av victor utan att börja gråta, det GÅR bara inte!! Så underbart fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0