En dag i solen

Wow.. Fan va jag har varit duktig idag! Jag plockade undan på tomten i över en timme idag! Fast jag hade fått feber igen när jag hade gått å lämnat Thilde på dagis, men jag la mig och vilade i lite drygt en halvtimme innan jag satte igång, åsså tog jag en ibumetin och sen satte jag igång :o)

Just nu sitter min lilla tös på golvet och plundrar min handväska på ALLT innehåll! Haha...

När jag kom och hämtade henne på dagis idag så var dom ute och gungade henne. Hon älskar ju att gunga =P Så hon ville ju självklart inte gå där ifrån när det var dags att gå hem heller...
Men igen då så hade hon fullt med mat runt munnen när jag kom och så var hon utan vantar! Så hon var alldeles kall om händerna :o(

Pratade med en tant som jag gick mycket till på hemtjänsten idag, jag brukar heja på henne när jag ser henne i köksfönstret när jag går förbi på mornarna, men idag stog hon ute så då passade vi på å pratade lite, hon har bara fått mer och mer krämpor sen jag slutade stackarna... Tycker så synd om henne!

Nej nu ska jag sätta på spaghettivatten till middagen. Ha det bra allahopa!

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0