En till dag har gått

En till dag har flytit förbi i Angelicaland...

Idag kom Mickis och Frejsan hit å hälsade på en sväng, dt var jättetrevligt! Freja är sååå söt! :o)

Freja



Freja gladfis!

Thilde var nog lite fundersam över en så pass "liten" bebis, men hon tog det lugnt och fint tyckte jag, Freja fick tag i hennes hår en gång, men det lärde hon sig snabbt så hon var snabb med att ta undan huvudet sen :o)

Jag fick åka med dom ner på Tierp sen när jag var till sjukhuset för att kolla om jag hade bihålsinflammation, men det hade jag inte, så det var ju bra det iaf. Men så fort jag anstränger mig lite så kommer febern tillbaka, inte hög på något vis, men jag är ju inte feberfri...
Aja, det blir väl bra snart.

Thilde har härjat och busat idag som vanligt. Haha ett tag satte hon sig på pottan och tittade på TV! :o)



Vi var till Madde en sväng idag på förmiddagen, hon var hundvakt åt Johans systers hund, Suzuki, en sååå söt hund!! Men Thilde var lite skeptiskt emot honom till att börja med, men det släppte efter att han hoppat upp i soffan med henne och klivit över henne ett par vändor, då gick det bättre sen :o)

Nej nu ska jag hoppa i säng.. lägger in lite bilder från idag imorgon... Natti natti!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0