Förlåt...

Jag är så jävla dålig på att uppdatera min blogg, jag vet! Men jag har inte haft varken tid eller ork till det den senaste tiden tyvärr..
Har mått skit nu ett tag, först var det ju, ja nu är det två veckor sen som jag hade så ont i magen, det var ju nån gallsten åsså var jag in och gjorde magnetröntgen på hjärnan för att kolla hypofysen och det var ju nån förändring där så jag kommer att få äta nån medicin eller nått, jag vet inte, ska in till uppsala på tisdag för ytterligare koll och så.

Sen så är jag sjuk igen... förkyld som fan, orkar ingenting.. hostar så fort jag anstränger mig det minsta lilla, mår illa och är darrig i kroppen... Det är bara skit med mig nu känns det som...

Men det är bara att ta nya tag och kämpa vidare.

Thilde var så jävla söt ikväll! Hon fick tag i sin jacka och sprang runt med den på sig inne, åsså satte hon sig i sin fåtölj som jag köpt till henne. Men så blev hon så lugn så jag var tvungen att titta vad hon gjorde, då hade hon somnat i den med jackan på sig!! Så söt unge. Jag knäppte kort på henne men orkar inte hålla på å föra över det till datorn nu så det får bli nån annnan gång.



Nu ska jag snart gå och sussa.. är så jävla trött! Måste komma ihåg att ringa sjukresor imorgon så jag kan åka med den bussen till sjukhuset på tisdag. Jag måste fan ställa påminnelse på telefonen för att komma ihåg det =P
Då kommer jag gå förbi förlossningen, så då hoppas jag på att få höra Madde-vrål där inne ;o)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: madde

haha trodde du ja.. det vrålet kommer väl nästa vecka.. puss <3

2009-04-06 @ 09:54:56
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0