Kommer världen att gå under?

Idag på jobbet så pratades det om att jorden skulle gå under år 2012, den 23 december närmare bestämt, tydligen så var det enligt Maya-kulturen så dom gör inga almanackor/kalendrar med datum längre än den 23/12-2012.
Lite läskigt känns det att tänka på det faktiskt, för tänk om det blir så då?
Vad kommer hända?
Kommer jorden försvinna?
Kommer alla människor dö?
Hur kommer vi att dö?
Översvämning? En stor smäll och hela jorden exploderar, vad?

Jag vill ju inte tänka på det egentligen, men det känns lite läskigt ändå...

Idag jobbade jag iaf, det gick rent ut sagt JÄVLIGT dåligt! Jag vet inte vad det är för fel, men jag pratade iaf med "chefen" och förklarade varför jag trodde att det gick dåligt och så där. Jag hoppas att det kommer lösa sig så jag kommer igång ordentligt igen, för jag vill göra bra ifrån mig på jobbet! Även om jag kan säga redan nu att jag kommer inte jobba där för resten av mitt liv eller så, men den närmaste framtiden så kommer jag ju iaf att vara kvar där och så vill jag ju göra ett bra jobb.. 

Thilde har varit på dagis idag och busat och haft sig. Hon är så go min lilla tös. Idag åt hon ordentligt till middag! Riktigt mycket åt hon faktiskt, det kändes jättebra för det var så länge sen hon gorde det. Det var till och med så jag fick lägga upp mera mat åt henne :o)

Hon hade gjort en del saker på dagis idag, ett armband och en teckning fick vi med oss hem. Jag har inte lagt ut nån bild på henne påskpyssel än kom jag på, så jag ska gå och knäppa kort på det och det hon gjort idag så lägger jag ut dom bilderna på en gång. 



Thildes påskpyssel


Thildes armband


Se så litet det är, men det passar perfekt på hennes lilla arm :o)


Teckningen vi fick med hem idag 

Kommentarer
Postat av: madde

hon är så duktigt lillstump<3

2009-04-20 @ 23:11:20
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: Therese

Va fina saker hon gjort lilltjejen, riktigt konstnärlig =)

2009-04-21 @ 19:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0