Promenad i solen

Ja nu är Påsken snart förbi också..
Helgen har gått så fort tycker jag, fast jag har varit uppe tidigt på mornarna och härjat på en gång.
Igår (lördag) så gick Thilde och jag ut före klockan 9 och klippte ner buskar och krattade lite och så, sen gick vi till lekparken och gungade lite åsså fick hon leka i sandlådan och åka rutschkana med, det gillade hon kan jag lova :o)

Idag så gick vi upp ganska tidigt men vi kom inte ut förrän efter kl 10 nån gång. Då gick vi ner till Konsum och handlade lite hundmat och tvättmedel, Thilde gick jättelångt! Hon är såå duktigt, men hon fick inte gå så långt som hon hade velat för jag är lite rädd att hon ska få träningsvärk och ont i benen och så... Det vill jag ju inte.

Nu börjar hon bli trött och pipig här bredvid mig så nu ska jag snart kasta henne i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0