Sorry...

Jag är katastrofalt dålig på att uppdatera bloggen jag VET! MEn det känns som att jag har aldrig tid att sitta och skriva inlägg om dagarna :o)

En liten uppdatering i vad som hänt kommer iaf här nu. Jag har jobbat hela veckan, mån-fred, det har gått riktigt bra faktiskt, det har varit jävligt kul om inte annat :o)
I torsdags fick Thilde en vaccinationsspruta, det gillade hon inte =P Men det gick hyfsat iaf, hon måste ju ha dom, man kan inte göra så mycket, men hon grinade bra mycket där.

Efter att vi varit på BVC då så gick vi och hälsade på Madde, Johan och Robin... Så jävla söt gossen är!! tyvärr kom jag ju på när jag var på väg hem därifrån att jag knäppte inte ett enda kort på honom!! Eller jo, nått, men det var med Maddes kamera! Så jag snodde en bild från Maddes blogg så länge, hoppas det är okej gumman?



Idag är det kanonvädet ute så Thilde och jag har varit ute å gått i nån timme. Var ner och handlade lite och gick bara som snabbast till Madde och lämnade en kasse med kläder som Robin fick av mamma.  Sen gick vi hem igen och nu ska jag snart göra mat. Eller göra och göra.. vi ska äta potatissallad och rostbiff idag :o)

Imorgon ska vi till Anders, Mia, Wilma och Melwin å hälsa på en sväng, innan det så ska vi till uppsala en sväng och köpa en fåtölj till Thilde och köpa present till Wilma, för hon har ju fyllt 3 år nu också och sen ska vi köpa något nytt till Melwin också, hag köpte kläder åt honom när han var nyfödd, men dom har han inte fått än och nu har han växt ur dom =P

Jag måste säga att jag älskar min lilla Thilde, hon är såå söt och trevlig tycker jag, hon hejar på alla vi möter när vi är ute och så där. Lite uppkäfitg har hon börjat bli iof, men det hör ju till :o)








"Juicy"

Mamma älskar dig sötnos!!!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0