Ingen ovanlig rubrik men.. Jag är dålig på att uppdatera

Ja förlåt, jag är grymt dålig på att uppdatera bloggen, jag vet. Men jag tar mig lixom inte tid till att sitta och skriva en massa :o)

Men nu har jag fått lite bilder som jag tänker lägga ut och så. Ett par gånger här nu så har Leo och gänget kommit hit och lekt med Thilde, hon tycker det är så kul!

Hon älskar att gunga i sin blåa gunga och skulle nog kunna göra det hela dagarna tror jag =P Och cykla har vi ju bröjat göra, tyvärr så är det lite svårt för mig att knäppa kort på henne när hon sitter där eftersom jag måste tjuvhålla cykeln, men jag kanske kan sno nått kort från Madde (A)

Thilde vart sååå ledsen idag när vi skulle åka från Madde, hon ville följa med Anna, Madde och Robin till sjukhuset istället för att åka med mig hem.
Så när vi hade sagt hej då och jag gick cyklade iväg på cykel-och gångvägen mot skatteverket så är jag glad att Madde inte hörde Thilde för då sa hon med gråten i halsen "Hej då Mande" Det lät så sorgset så tårarna började rinna på mig.

Hon har ju varit lite sjuk här, i tisdags morse så hade hon feber så hon fick bli hemma från dagis, plus att hon inte var så jättepigg den dagen heller. Men jag tror att febern mest berodde på nån sorts reaktion på att hon var tillbaka på dagis igen, det vart kanske lite jobbigt för henne. Men idag så har hon varit feberfri och lite piggare så imorgon ska hon tillbaka till dagis igen :o)

I måndags så var jag in till uppsala på ytterligare en anställningsintervju, men det var bara med själva arbetsgivaren, innan jag vet om jag får jobbet eller inte så måste jag träffa brukaren också, det är ju ett personlig assistents-jobb så det är ju brukaren som bestämmer i slutändan.

Nu kommer iaf lite bilder från den senaste tiden:

   

   




     

   




Kommentarer
Postat av: Madeleine

men lilla stump.. jag hade inte klarat av att höra det.. uscha!!



Puss <3

2009-08-13 @ 00:11:01
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0