Lite bilder från gårdagen

Igår var vi och hälsade på Jonnys farmor och farfar, vi har fortfarande inte grattat hans farfar sen han fyllde den 21 Juli och hans farmor fyller år idag faktiskt, så vi gjorde det igår då, och när vi var där passade jag på att knäppa lite kort på alla deras fina blommor. Eller jaa, inte på alla, men på en del av dom iaf =P



Jag vet inte om det var den här figuren som fick Thilde att hallucinera igår kväll.. Det var så jävla läskigt. hon höll på å lekte med sina nycklar som hon har haft sen hon var liten bebis så går hon ut i hallen för att låtsas låsa upp ytterdörren men kommer rusandes tillbaka in till oss i vardagsrummet i panik! Hon vrålade rakt ut hela vägen in till oss, och riktigt klättrar upp i soffan och upp i knät på mig och skriker att hon är rädd. Precis då ringde Madde och då lät jag Thilde prata med Madde för jag trodde hon skulle komma tt tänka på annat, men med panik i rösten så vrålade hon till Madde i telefonen "Ja Jädd"
Jag vet fan inte vad som hände men hon vart riktigt jävla rädd Thilde, det tog jättelång tid innan hon vågade gå ner på golvet sen, och hon sov oroligt som fan i natt... Hela kvällen sen patade hon om tomten och då försökte jag göra det bättre genom att säga att tomten inte är farlig, så det sa hon ju sen "Totte inte fali"


Lite mera kort:




















Kommentarer
Postat av: Anonym

svar; javisst de va jätte mysigt,

förlåt om jag är lite seg med att ge madde kameran, men som sagt det är tusen kablar och 1 som passar,haha ska fixa de redan nu, så ja kan åka med kameran till madde sen.. puss

2009-08-03 @ 11:33:25
Postat av: johanna

de va jag som skrev :D

2009-08-03 @ 11:33:41
URL: http://Lofstroem
Postat av: johanna

svar; hahaha bra att du förstår mig, :) men jag lovar att du ska få den ^^, Puss

2009-08-03 @ 18:43:59
URL: http://Lofstroem
Postat av: Hanna

Hittade hit via bilddagboken. Väldigt trevlig blogg och en väldigt söt tös du har!

2009-08-04 @ 19:07:32
URL: http://mamzter.wordpress.com
Postat av: Angelica

Hanna: Jaha va kul! tack så mycket, är tyvärr lite dålig på att uppdatera =P

2009-08-07 @ 16:55:44
URL: http://ejlila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0