Massor av nya kläder!!

Wow! Thilde har fått en hel stor Åhlens-kasse full med kläder! Massa kläder blev det, begagnat iof men det mesta ser knappt använt ut ens.
Hon blev jätteglad! och när jag talade om att hon fått kläderna från emilia så ville hon leka med henne på en gång :o)


Hela stora kassen med kläder. Proppfull är den plus att jag ska få några plagg till!


En morgonrock


9 st T-shirts/blusar


4 Par jeans


1 Par mjukisbyxor + en klänning




En till klänning


En täckväst att ha i höst


Ett fleecefodrat uteställ, som i regnställsmaterial men det stog inte emot regn så jättebra tydligen


En vinteroverall


En täckjacka

Fatta vilken tur jag hade?! det är ju kläder för flera tusen annars och jag får dom! Jag frågade Nettan idag om inte Susanne ville ha något för dom men det skulle Nettan fixa med henne sa hon, så Nettan kommer betala dom här kläderna åt Thilde, verkligen jättesnällt tycker jag!!

Annars så har ju Thilde varit dålig ett tag nu.. lite småsnorig och febrig men mest kinkig, ledsen och har inte kunnat sova bra på flera flera nätter, jag vet inte riktigt vad som är fel...
Men idag har hon varit relativt pigg iaf men hade svårt att sova mitt på dagen, jag skulle ligga bredvid henne och så fort jag gick därifrån så vaknade hon efter ca 5  minuter, så jag fick gott ligga där med henne och sova jag med =P

Nej nu ska jag läsa lite bok med Thilde.

Puss <3



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Shit va snällt:D kläderna var ju jätte fina:D



Puss<3

2009-08-18 @ 21:14:22
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0