Praktiken drar igång igen

Wow det känns nästan lite konstigt att jag ska till praktiken nästa vecka... Har ju inte varit där på två veckor nu! Men det känns samtidigt bra för det här är ju sista veckan jag har där.. Så jag hoppas verkligen Thilde håller sig frisk den här veckan nu..

Funderar på om man skulle bjuda på något på torsdag nrä det är sista dagen men jag har inte bestämt mig än. Man kanske ska baka nå muffins att bjuda på eller så?

Iaf så har Thilde kommit i en riktig trotsålder tror jag. 2-årstrotsen tror jag bestämt att det är =P Hon är så bestämd och tar till tårarna så fort hon inte får som hon vill. Lite småjobbigt så där men det är ju bara att vara hård mot henne och visa att man inte får bete sig hur som helst. Men ibland när hon har varit dum och jag sitter och tillrättavisar henne så sitter hon och surar och fejkgrinar så jag bröjar skratta.. FEL jag vet!! men det är så jävla svårt att hålla sig!! Ni skulle bara se henne,

Idag har vi haft lite pysseldag här hemma. Jonny har klippt gräset och Thilde och jag har städat inne. Sen käkade vi middag ute på altanen, efter det så gick Jonny ut i garaget för att skruva upp några hyllor och Thilde och jag gick ner till lekparken. Efter att vi varit där så tog vi en liten priomenad runt området här hemma innan vi gick hem igen.

Just nu har Jonny åkt till Njörklinge för att börja förbereda inför spelningen nästa lördag.
Först nu p lördag så ska vi på dop på förmddagen. Sen ska vi på sommardans i Björklinge på kvällen, det ska bli SÅ kul!!

Nej nu ska jag sätta mig och läsa lite bok med Thilde tror jag, hon ska få gå och lägga sig ganska tidigt ikväll (mot för hennes vanliga tid) iom att det är dagis tidigt i morgon bitti och så :o)

Meen.. hare bra!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0