Thilde på bättringsvägen

Ja så är det faktiskt. hon är på väg att bli bättre som tur är. Idag har hon inte haft så hög feber, det var bara i morse som hon hade ganska hög feber 39.1, men senare så har jag inte ens behövt tagit tempen för hon har inte känts så jättevarm som tur är :o)

Vi var ute och gungade en sväng idag och då började Thilde sjunga i gungan! "Lille mor, lille mor, lille töte moooa"  sjöng hon! :o) Fast hon började sjunga "Lille töte faaaaren" men jag får inte fortsätta åt henne så att hon kanske kan lära sig hur sången går sen, nej utan då blir hon arg och sätter upp enfinger åt mig och säger "Neej mamma itte shunga" Hon är så söt!
Men hon har ätit dåligt idag.. Vill inte ens äta välling ordentligt. Och inte youghurt heller.. har provat me ddet mesta men hon äter typ inget alls...

Men nu sitter hon på golvet och leker med sin ponnyhäst iaf. Men om det inte går riktigt som hon vill så börjar hon grina på en gång.. så det märks på så vis att hon inte är riktigt pigg.


Jag har ju ingen ordentlig kameramobil nu så jag kan inte knäppa så mycket kort plus att jag inte hunnit skaffa nått minneskort till kameran som jag vann så jag har inte så mycket nya bilder att lägga ut tyvärr.. Men jag tror jag har några som jag inte lagt ut tidigare:








Kommentarer
Postat av: Madeleine

sötnosar<3<3

2009-08-26 @ 22:43:59
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0