Kallt idag!

Igår snöade det konstant hela dagen och idag är det snorkallt!
Klockan är nu 11 och det är -14 grader!

Jag fick smörja Thildes kinder efter att vi varit ute igår, hon vart alldeles narig om kinderna stackarn...

Det var meningen att Anders och Mia skulle komma till oss igår men vi fick ställa in för Jonny mådde piss, hade huvudvärk och var liggandes nästan hela dagen.
Så skulle dom komma idag istället men det blir inte heller av för Melvin är dålig så dom skulle åka in till Uppsala med honom stackarn... Hoppas det inte är något allvarligt!

Snart är det nyårsafton! Den firas med dom bästa Madde, Johan och Robin <3 Det ska bli sååå kul!


Hihi min knubbis! <3

Ja men idag blir det nog ganska lugnt tror jag, om Jonny är pigg när han vaknar till liv så kanske vi kan åka och hälsa på mamma och pappa, pappa fyllde ju år igår :o)

Just nu sitter jag i telefonkö med Telia för att få en ny digitalbox, våran dummar sig så hemskt, det är sånna störningar så man blir tokig!
Men garantin hade gått ut på vårat så vi skulle få köpa en ny om vi inte binder bredbandet i 18 månader igen, så det ska jag göra nu...

Oooh plats 3 i kön bäst jag avslutar här nu.

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0