Ny design..

Ja jag satt och knåpade lite på ny design till bloggen nu innan jag började skriva, men jag vart inte alls nöjd, men orkar helt enkelt inte trassla mera så jag får kika mer på det imorgon eller nått...

Idag har vi varit till veterinären i Örbyhus med Spike. Han hade ju såklart öroninflammation igen, ca 10:e gången i år eller nått... Det är så jävla synd om hundstackarn! Han har så ont nu!
Iaf så ska vi prova några nya örondroppar igen och sen när han är frisk från inflammationen så ska vi använda nått pulver i öronen på honom för att förhoppningsvis hålla bakterierna borta. Jag hoppas det kommer funka!

Medans jag var in med honom till veterinären så åkte Jonny, Thilde och Bubba till mamma och pappa och hälsade på. Vi åkte dit efter att Jonny hämtat mig i Örbyhus också och fikade lite plus att mamma bjöd på lunch, pannkakor, för hon hade lovat Thilde att hon skulle få det nästa gång hon kom och hälsade på.

Jag passade på att knäppa lite kort på en del av alla djuren dom har där hemma:

   
Ronja                          Oliver

   
Doris                   Diesel                         Kerstin

   
Mamma-Moa                Gos-Difelina

Där har ni en stor del av skaran djur dom har i Skala, fattas dock bild på Sotis och Lillen, dom var ute och rultade i snön =P

Nu tänker jag bädda ner mig i min sköna säng och sova! Det ska bli underbart för just nu sitter jag och gäspar så tårarna nästan rinner på mig =P

Imorgon har jag gått 22 fulla veckor!!

Och Madde! Det här måste vi styra upp!! You know what I mean ;o)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Hanna

God Jul!

2009-12-23 @ 20:01:08
URL: http://mamzter.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0