Promenad i snön

Ja det är precis vad Thilde och jag ska ge oss ut på nu.
Det snöar stora härliga flingor, som man vill att det ska göra på julafton ni vet?

Just nu är det hmm.. kommer inte på vad det heter! Det med Båtsman, Tjorven och det, jo men Tjorven heter det nog.. iaf så är det det på TV och den där jobbiga Stina! "jo föratt hemma på min gata i staan" =P
Men lite roligt att Thilde tyckte det var roligt ändå, hon gillar ju inte "riktiga" Pippi, hon vill ju ha tecknade, men Tjorven gick tydligen hem iaf :o)

Jonny stackarn dras med huvudvärk till och från, så idag är han liggandes, inte alls nå pigg, så vi fick tyvärr ställa in besöket vi skulle få idag...

Pappa fyller år idag! Grattis Pappsen! Älskar dig <3

Nej nu ska jag gå upp och klä på mig varma kläder så jag klarar kylan ute =P

Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vi på Saltkråkan heter de juh :P



Hoppas Jonny kryar på sig!



Puss<3

2009-12-28 @ 14:21:35
Postat av: madeleine

hemma på min gatan istan där bor en fru!!! JOBBIGA STINA!!



Puss <3

2009-12-29 @ 21:34:33
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0