Snacka om olika från dag till dag

Haha idag: 5 läsare i onsdags 28! =P

Idag har jag städat och bökat lite, men kom aldrig igång riktigt på dagen medans Jonny jobbade så det såg knappast städat ut när han kom hem, men så åkte jag iväg och handlade med mamma och Bina och medans jag var borta så hade han hunnit plocka undan och dammsugit! Det är så man skäms ibland...

Annars då?
Vi var och hälsade på dagis igår och Thilde fick sin julklapp därifrån. Det var jättemysigt att komma dit och hälsa på båda två, hon har ju varit hemma pga snuva och hosta men dom ville träffa henne innan juluppehållet så vi fick komma en snabb sväng iaf, jag var med hela tiden. Men vi kom så pass sent på förmiddagen så dom skulle precis till att äta lunch där, då dukade dom ett litet bord till bara Thilde och mig så vi fick också äta där, det tycker jag var jättegulligt gjort av dom!

Sen gick vi till Madde och hälsade på en sväng, jag skulle hämta en påse jag glömt där sen tidigare. Thilde är inte så förtjust i att Robin vill känna på hennes hår =P Hon puttar bort honom så fort han kommer nära stackarn. Han vill ju bara vara snäll...
Iaf så fick jag hem kläder som Madde köpt till bebben i magen på Ullared, två superfina Bodysar! Tack så jättemycket!!!



Nu på kvällen har jag städat lite till, dammat i köket och hallen men jag sparar vardagsrummet tills imorgon, det är så pass sent nu så man vill ta det lite lugnt innan det blir kväll också.

Nu är Jonny ledig i tre (3!) veckor! Det ska bli underbart! Skönt att han får vila upp sig lite nu när det blir så kallt.

Mamma och Bina kom ju och hälsade på en sväng idag och fick lite fika då, Bina ville att vi skulle följa med till Tobo för hon skulle baka en massa olika grejer men vi hade ju inte tid iom städningen tyvärr...

Hmm nu sitter jag och funderar på om jag har något mer att berätta men kommer fan inte på något...

Kan ju lägga ut lite bilder från i veckan iaf:


Spike tror att han är liten vovve så han ska sitta/ligga i cykelkorgen. Han provade lägga sig en gång men då ramlade den =P
Förresten så är jag lite orolig för Spike, det märks att han börjar bli gammal och inte mår så bra.. Han har börjat kräkas nästan varje dag nu...


Thilde diskar lite medans jag steker pannkakor!


Tittut från garaget!

Jaa nej nu har jag inget mer att komma med idag.. Jo det är kvällsöppet på byn ikväll men vi ska inte ner nånting, det är för kallt...

Puss! <3

Kommentarer
Postat av: Therese

Men lilla gumman!!!!!

En go liten fågel viskade i vårt öra idag att det väntas tillökning i er familj =) Vi måste helt ha missat det!!



Så glad jag blev och va glad jag känner mig nu när jag tänker på det =) Grattis! <3



2009-12-19 @ 19:24:06
Postat av: johanna

svar; ja det är gott , du borde testa :) puss

2009-12-20 @ 19:02:30
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0