Snö idag!

Ja idag har det äntligen kommit lite snö! Som vi har längtat!
Men det kom i en konstig ordning. När Jonny åkte och jobbade i morse så spöregnade det, sen när vi gick upp gör att åka till dagis så snöade det men var blött och slaskigt på vägarna.
När jag skulle åka och hämta henne på dagis nyss så har det frysit till så jag halkade omkull med cykeln, så jag ringde dagis och talade om att jag skulle bli sen att hämta henne pga det. Men så ringde jag Svempen så han och Rolle tog lite paus från jobbet coh körde ner mig för att hämta henne och sen skjutsade dom hem oss igen. Supersnällt!

Iaf så vart ju Thilde jätteglad när hon fick se att det hade kommit snö i morse, det riktigt lös ur ögonen på henne!


Passade på att leka lite med snön på pappas bil medans jag plockade ut cykeln ur garaget.

Ja men nu är vi iaf hemma.

Jag var en sväng till Madde och Robin på förmiddagen också efter att jag lämnat Thilde på dagis. Alltid lika trevligt att träffa dom! <3
Robin är så busig =P

Nej nu ska jag nog gå ut en sväng med Thilde medans det fortfarande är ljust ute.

Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0