Ariel

Hejsan alla vänner och icke vänner som läser min blogg (med ickevänner så menar jag inte ovänner utan er som jag inte känner :o))

Söndagmorgon och nyduschad, en underbar känsla! Just nu sitter Jonny och Thilde och tittar på Ariel på Disney Channel, det är så konstigt att se dom filmerna igen, jag såg ju dom när jag var liten!!   Thilde gillar den stenhårt! =P

Iaf så fick jag ju reda på svaret från biopsin i fredags... Jag ringde varje dag hela veckan men nej det hade inte kommit nått svar, men så i fredags hade det kommit och det var negativt, men dom la fram det på ett sätt som fick mig att tro att det var något ändå. Men men...

Vi har försökt börja sätta upp Thildes lugg med hårspänne nu för tiden, hon blir så fin då, men tyvärr så gillar hon det inget vidare utan vill ta bort det på en gång...




Sen så upptäckte hon här i helgen att babysittern verkligen var något för henne, så den har hon suttit mycket i, hon till och med sov i den i två timmar i fredags!!


Precis samma stil som far sin :o)

På Alla Hjärtans dag var vi hemma och hade det mysigt hela dan. Jag drack iskaffe med isbitar i form av hjärtan i :o)




Jag gjorde även en ny lekplats till Thilde i vardagsrummet, hon har länge försökt krypa in och sätta sig i nedersta "facket" på TV-hyllan men har inte fått plats, men så tog lilla smarta jag bort hyllan så då fick hon plats och kunde till och med stå där inne :o)




Jag har använt glasögon i helgen istället för linser för jag trodde att min huvudvärk som jag dragits med i en vecka berodde på dom, men sen kom jag ju på att det antagligen berodde på att jag gick och väntade på svaret från biopsin...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0