Främmande en snöig fredag

Jag fick lite främmande idag på förmiddagen, det var väldigt trevligt. Madde, Johan och Tessan kom hit och fikade lite.  Men jag skämdes över att jag inte hade något som helst fikabröd! Men jag kan ju inte mig till affären så lätt så jag får skylla på det =P

Det snöar lite här idag :o) Det är sååå mysigt!! Jag har funderat lite över det här med blogg... hur ska man skriva egentligen? för just nu så tycker jag det verkar mer som en dagbok än som nått annat =P

Men mest så har jag ju den för att få skriva av mig lite, med tankar och känslor och så.

Dom ringde från jobbet i Gävle igen!! Så nästa torsdag nu så ska jag dit och dom ska bedöma om jag passar för jobbet, så det ska bli kul!

Jag har upptäckt att jag har alldeles för få pratglada vänner på msn =P det är fan aldrig nån som är online samtidigt som mig och är dom online så skriver dom inte! muppar *skojar*


Kommentarer
Postat av: madde

Gumman de gör ingenting att du inte hade nå fikabröd.. Jag är sssååå glad för din skull.. puss<3

2009-02-06 @ 19:20:37
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: Therese

Hallå där!!!

Vi har nästan heller aldrig fikabröd hemma... Så de behöver du inte alls tänka på! =) Tittade efter teet på Konsum som du bjöd på. Men jag hittade inte något sådant märke?! Vart har du köpt det?? Kramis

2009-02-06 @ 20:53:09
Postat av: Angelica

Madde: Nej vilken tur! Men det känns inte så bra när man ska få främmande faktiskt =P Men det gick ju bra iaf :o) Puss <3



Therese: Hmm det är inte jag som köpt det där teet, det var mor min som köpte det en dag när hon kom, men jag tycker mig minnas att jag sett det på ICA, ja jag tror det :o) Kraam

2009-02-07 @ 08:57:55
URL: http://ejlila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0