Grön kyckling

Okej.. jag var ner på Tierp en sväng idag för att handla lite. Bla så var jag till Moniques och kollade på kläder för mitt presentkort som jag fick i present i november =P Dom hade ju REA där, men jag hittade inget som jag tyckte var värt pengarna så jag tog en T-shirt/Top i vitt med Limefärgade blommor på (det är inte så illa som det låter) Och en svart kofta med knappar och skärp i. Topen kostade 99 kr och koftan 149 ordinarie pris. Så när jag har betalat och ska klä på Thilde så hör jag nån fråga om priserna, då var det ju HALVA REAPRISET! Det trodde inte jag så därför sket jag i REAkläderna.. så jävla dum man är!!
Men men... jag är nöjd med det jag fick iaf.. även om jag nog skulle behöva ett par byxor =P

Sen var Thilde och jag till Hemköp och handlade lite, vi skulle till banken för att hämta ut pengar som Jonny fått tillbaka för att jag råkade betala samma räkning två gånger men jag fick inte hämta ut det utan hans ID och hans ID är ju hans körkort och det får han ju inte åka utan... Men jag fick iaf inte ut dom.
Men så gick vi iaf in på Hemköp och handlade hundmat och snus åsså köpte jag grillad kyckling och potatissallad till lunch. Så när jag kommer hem och ska äta det, jag var ju jättesugen på grillad kyckling då :o) Så jag sätter mig ner å ska äta åsså ser jag att kycklingen är som alldeles grön i köttet, men jag var så jävla sugen så jag åt det ändå *rodnar*
Så nu får vi se hur det blir.. börjar känna mig illamående, men det är väl bara för att man sitter och tänker på det...



Kommentarer
Postat av: madde

du är ju helt galen... skulle aldrig äta en grön kyckling=P puss<3

2009-02-09 @ 16:35:55
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0