I natt

I natt kom jag på värsta inlägget som jag skulle skriva, men idag kommer jag inte ihåg nånting av det :/

Såe jag får välan knåpa ihop något nytt istället då :o)
Öhm.. aa vad ska jag då skriva? Idag ska jag iaf ut på en promenad, har inte varit ute å gått på hela helgen nästan, en sväng ner till konsum bara och det är ju inte så långt...
Så Thilde och jag ska ner på byn så fort Musses Klubbhus är slut här, Thilde älskar det programmet! :o)

På tal om tjejen så är hon såå fin i sina kläder idag. Se själv:


Thilde finklädd



Fina fina kjolen :o)


Haha, vi är lite slarviga på att plocka undan efter oss här hemma, så i fredags drack jag upp det sista av min flaska vin som jag hade fått av Madde. Och på morgonen efter så satt jag vid datorn och då kom Thilde med både vinpavan och glaset i högsta hugg :o)



Thilde med vinflaskan

I lördags gjorde vi pizza hemma, det tyckte Thilde var jättegott :o)


Kommentarer
Postat av: tant madde

hon är sssååå fin lill stump... puss<3

2009-02-09 @ 10:50:48
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tant Madde: Aaa idag är hon sååå tjusig så :o) Puss <3

2009-02-09 @ 14:41:09
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-02-09 @ 19:06:34
Postat av: IngaLill

Du får inte lär henne när hon är så liten. Du har ju värdens gulligaste unge,. Ha de så bra sköt om er/ Kram

2009-02-09 @ 19:08:07
Postat av: Angelica

IngaLill: Haha nej jag vet =P men hon tog en klunk här förra helgen ändå och satan så hon rös, det tyckte hon inte alls om :o) Kram

2009-02-10 @ 11:31:10
URL: http://ejlila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0