På jobbet

Just nu sitter jag på jobbet. Vi har sista rasten för dagen...
Det har gått ganska bra idag även om det har varit väldigt utspritt.. jag har "sålt" 3 hittils och det är jättebra på en dag allra helst om man är ny, men det har varit mååånga rötägg på linjen idag.. fy fan.. man blir lite deppig faktiskt när dom skäller ut en, men det är bara att försöka skaka av sig det och köra vidare, låta glad och hurtig till nästa "kund" också, det funkar ganska bra faktiskt..

Jag hade inte en tanke på matlåda igår så jag fick käka ute idag *stackars mig* Så jag och två tjejer till från jobbet gick å käkade på Thairestaurang, det var riktigt gott. Buff'é för 68 kr... Det fanns ju inte överdrivet mycket att välja på men det som fanns var riktigt gott faktist... Nu ska vi snart börja jobba igen så jag borde väl bege mig in där igen, men jag tänkte bara försöka fördriva rasren lite å passa på å skriva i min blogg eftersom man inte direkt känner för det när man kommer hem på kvällen sen.

Håller förresten på å funderar på mat idag, så Jonny om du läser det här så kan du gärna messa mig om du kommer på nått smarrigt att äta idag, UTOM pannkaka, orkar inte stå å steka det idag =P


Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0