Sjuk...

Eller sjuk och sjuk... men värk har jag iaf!
Fick vara hemma från jobbet idag, andra dagen på nya jobbet, kändes ju verkligen inte bra kan jag säga, men jag fick upp å spy två gånger i natt för att jag hade så ont... Har haft ont i huvudet/nacken i två veckor nu men igår var det riktigt illa, och även i morse, men nu känns det lite bättre, även om jag fortfarande har ont,

Vi sitter och tittar på hockey nu men det går verkligen inge vidare, jag vet inte, Djurgårn verkar ha tappat stinget tyvärr.. Hoppas bara att dom inte åker ur Elitserien iaf!! Då blir jag riktigt ledsen...

I morgon ska jag till jobbet iaf, jag skiter om jag har ont, jag vill inte missa mera!!
Thilde ska till dagis imorgon också, jag tordes inte idag iom att jag inte var 100% säker på varför jag kräktes i natt, men i morgon ska hon dit :o)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!!! gåoch prova spikmatta, de kommer nog att hjälpa dej! Ha de bra/ Kram

2009-02-24 @ 21:21:30
Postat av: Angelica

Hejsan Anonym...

Spikmatta? varför, det låter hemskt ont måste jag säga =P

Kram på dig!

2009-02-27 @ 11:22:53
URL: http://ejlila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0