Sjukhuset

Jaha så har man varit på sjukhuset idag då.. Thilde skulle til tandis för första gången, men det blev aldrig av.. Min mobil ringde två gånger i morse men jag ville inte svara för Thilde hade sovit så dåligt i natt åsså låg hon på min arm och sov då, så då lät jag det vara, men då visade det sig att det var från sjukhuset och tandläkaren dom ringde för att säga att tandläkaren inte var där idag så vi skulle få komma nån annan dag. Men det kunde ju inte jag veta =P Aja iaf så fick jag komma in till doktorn jag iaf för att undersöka min knöl i bröstet och hon kände den tydligt så jag ska få åka in till uppsala och göra en biopsi, det tycker jag låter jäääätteläskigt!! Men men..

Men hon trodde inte att det var cancer iaf.. å det var ju skönt att höra, för det kändes inte som nån cancerknöl sa hon.. Hon trodde att det var nån cysta eller så, men det visar sig ju när provet är gjort. Men jag kan inte hjälpa att jag blir nervös, för det blir jag!

Iaf så tänkte jag ju då berätta lite om min helg, i lördags så var vi på hockey, helt underbart kul!! Som vanligt =P Det böev lite hett i klacken en sväng, men det var ingen större fara, dom fick spola om isen och så. Efter det så käkade vi på MAX i Uppsala, gottigottgott kan jag lova!
Igår (söndag) så kom Jonnys farmor och farfar och hälsade på en sväng, men dom var inte här länge, bara en timme ungefär. Sen låg vi i soffan hela dan i stort sett =P Jag var iväg till affären en sväng på kvällen bara för att få en promenad.

Idag när jag var på sjukhuset så kom Madde och Johan och passade Thilde så jag slappa ha med henne in till läkaren, vad gjorde jag utan er?! <3 Jag träffade på en tjej som heter Ida när jag väntade på bussen ( jag fuskade och åkte buss ner idag för vi kom iväg så sent hemifrån) henne har jag pratat med förut, det var hon som fixade jobb åt mig på ProVoice i Uppsala :o) Hon var gravid hon med och skulle ha barn i maj, men oj vilken liten mage hon hade!! Hon hade fått problem med njurarna under graviditeten så hon hade nån slang i ryggen och nån påse på benet, jag antar att det var som en kateter som var kopplad direkt till njurarna. Jag tyckte så synd om henne! Men oj vad hon gick, hon gick fan nästan fortare än mig!! Det visade sig att hon och jag bor nästan grannar :o) Hon bor bara en "lägenhet" ifrån oss.

I går så fick Thilde komma ur vagnen inne på Konsum och även gå en bit på vägen hem och oj va kul hon tyckte det var!! Synd bara att det tar sån tid =P För det första så vänder hon sig om helt så fort det kommer en bil, fäör hon vill titta på dom, och sen så börjar hon alltid gå åt fel håll då :o) Å sen så tar hon ju inte så stora steg heller, och ska titta på så mycket plus att hon ville gå fram till alla träden och titta på dom och det kommer ju ett träd ungefär var tredje meter eller nått åsnt. Så hon fick inte gå så där jättelänge för jag började frysa, och oj så arg hon böev när jag tog upp henne!! Hon skrek och spände hela kroppen så jag höll på att tappa henne! :o) Hon är rolig mammas lilla donna, då gillade inte hon sin mamma kan jag skvallra =P


Här är lite bilder från promenaden i fredags.


Thilde ville köra ett snöklot i vagnen


Thilde ute och går


Thilde ville inte att snöklotet skulle åka med nå mera. Det fick hoppa av :o)


Nu ska jag städa lite så jag får något gjort idag.

Pusss

Kommentarer
Postat av: Westerman

får hoppas de går bra på sjukhuset sen. sakner er. Kram

2009-02-03 @ 01:17:23
URL: http://westerman.bloggsida.se
Postat av: Angelica

Susanne: Det gick bra, får svar på provet i nästa vecka.

Attans att jag inte tänkte på det! Du kanske hade haft tid att träffas nånting igår när jag ändå var i stan?

Vet du att mamma jobbar på Myrorna i stan?

Saknar dig med gumman!

Kram

2009-02-04 @ 11:27:07
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: Therese

Ajdå inte ska du väl få sådana problem får vi hoppas... =/



Frida var precis likadan när hon var liten. Jag vågade bara ta ur henne ur vagnen när jag visste att vi inte hade brotom och att jag hade tid att låta henne få gå själv!! Man kom ju aldrig fram liksom ;-) Hon blev också helt galen om jag satte henne i vagnen igen!! Haha

2009-02-05 @ 13:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0