Tidig morgon med barnprogram

Haha men oj oj.. Thilde tittar på barnprogram på SVT´s barnkanal nu, och barnen sjunger visor, haha men usch va falskt dom sjunger! Men det är ju sååå sött med barn som sjunger så jag står ut ändå :o)

Fan, jag börjar vänja mig vid att gå upp vid klockan 8 om mornarna nu, lite konstigt, jag som tyckte det var så jättejobbigt till att börja med, men man vänjer sig med tiden antar jag.

Idag har vi pratat om att vi eventuellt ska åka in till IKEa och köpa en TV-bänk, vi försöker ju få våran TV-hyla såld för att ha en TV-bänk istället. Vi fick ett presentkort av mina föräldrar i julklapp som vi har kvar, därför ska vi köpa där, för annars så har jag hittat en jättefin TV-bänl på Jysk för bara 249 kr



Den där har jag tittat på på Jysk, för den ser ut att matcha vårat databord och databordet matchar soffans fötter (i färgen menar jag ju då) Men vi får se.. vi får kolla p IKEA om vi hittar nått fint :o) Om vi åker in, vi har inte bestämt nått än. Det blir så dumt när man håller på å bestämmer en massa för det brukar ALDRIG bli som vi vill ändå! haha vi är lite dåliga på att följa planeringar båda två tror jag =P

Kommentarer
Postat av: Therese

Jaha... Ska ni ta bort hyllan som skärmar av databordet och soffdelen? Kram

2009-02-07 @ 11:47:19
Postat av: Angelica

Therese: Japp det är den som ska bort.. det blir så trångt med den.. Vet du nån som skulle vilja köpa den? :o)

Kram

2009-02-08 @ 12:04:58
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: madde

de kommer att bli jätte fint stump=) ja jävla skit festival...puss<3

2009-02-08 @ 12:10:01
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Madde: Ja jag hoppas ju på det iaf :o)

Puss <3

2009-02-08 @ 12:23:05
URL: http://ejlila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0