Utbildningen

Så igår då var jag på utbildningens första dag.
Oj va mycket information vi fick!! Det är så mycket att lära sig! Hela kursen avslutas med ett prov som man måste klara, men frågorna på provet får man ta hjälp av papprena vi fått för att svara på. och det är ju en jävla tur det!! :o)
Men det känns bra att ha kommit igång och börjat jobba faktiskt, det känns som att allting kommer att lösa sig nu, alla ekonomiska problem och så, även om jag själv också förstår att det inte kommer hända efter första månaden på jobbet, det kommer ju ta tid, men ändå :o)

Idag var jag hem till Madde en sväng efter att jag lämnat Thilde på dagis, det känns som att det var så länge sen vi träfffades sist. Det är alltid lika roligt att träffa henne :o) Hon gör mig glad.
Men tyvärr så har hon fått nå fel på sin dator :/ Hoppas att hennes bror kan hjälpa henne att fixa det så den slutar muppa sig och lever rövare =P

Nu ska jag ut och göra rent lite på gräsmattan,. det är en hel del bajs därute nu, har varit slarvig ett tag :/ Sen ska jag in i duschen å sen är det bara att ge sig iväv igen och gå å hämta Thilde på dagis igen :o)

Vi såg dom nu när vi åkte hem hit (Johan och Madde skjutsade hem mig) Då var dom på väg ner till planen där det brukar vara cirkus (Vid OKQ8) för att åka skoter! Men när vi åkte förbi dom så låg Thilde och sov så jag vet inte om hon får åka.


Kommentarer
Postat av: madde

ja gumman de kändes som om de var ett tag sen vi sågs... du gör mej oxå glad.. brorsan kommer väl snart och fixar data JÄVELN.. hörs imorn.. nu ligger du & sover.. puss<3

2009-02-18 @ 22:59:28
URL: http://madeleinesaraanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0