Ang epilatorn

Jag har ju då provat den under armarna nu... Det gick väl så där får jag säga.. Alltså antingen hade jag för korta hårstrån på vissa ställen, för dom sitter kvar fortfarande eller så tar den bara inte där, jag vet inte, får prova om ett tag igen å se om dom försvinner då =P

Åå vad jag känner mig sugen på att åka utomlands!! Satt och kollade lite på bilder nu:



Blir man inte sugen så säg? Men samtidigt som jag känner så, så tänker jag, att jag är ju inte "emot" vintern heller.. jag menar, jag gillar när det är 15 grader kallt och 2 meter höga snödrivor och man är ute på promenad med hundarna (som iof haltar ganska fort när det är så kallt, men ändå) och det knarrar under skorna, underbart!


Jaa, så jag har svårt att bestämma mig.. jag gillar ju både sommaren, hösten, vintern och våren.. alla årstider har sin charm....


Kommentarer
Postat av: Westerman

De har du rätt i men alla årstider har sina nackdelar oxå :)

2009-01-28 @ 00:21:09
Postat av: Angelica

Ja så är det ju åsså. På våren så blir det jättekallt vissa dagar å sen supervarmt, på sommaren bara regnar det när man vill ha sol eller så är det FÖR varmt. Hösten är kall, blåsig och regnig. Vintern slaskar och är kall.. så ja, det finns både positivt och negativt med alla årstider, absolut! :o)

2009-01-29 @ 15:34:39
URL: http://ejlila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0