Dåligt samvete

Jag fick såå dåligt samvete idag.. jag ringde nämligen och väckte min bästa vän... Men hon sa så klart att hon var vaken stackarna.. Iaf så gick Thilde och jag dit å härjade efter dagis idag :o) Hon älskar att leka med Johan =P

Idag var dom ute och lekte på dagis och jag kom underfund med att jag måste skaffa andra vantar åt henne. Sånna som man drar över overallen på utsidan, för dom hon har nu är hopplösa och ramlar av hela tiden. Sagt å gjort så fixade jag ett par nya på Hemköp :o)

Hmm annars så händer det väl inte så jättemycket.. sitter och slappar lite framför datorn nu efter att jag ätit lunch och fixat diskmaskinen...

Jonny ringde här och blev så besviken över att vi hunit hem, för han behövde spolarvätska till firmabilen, men han sa att vi skulle åka ner sen när han kommit hem istället och fixa det då.  Ikväll måste vi fixa kort som ska knäppas till dagis, vi fick i uppgift att knäppa 5 stycker kort med en engångs kamera, man skulle knäppa på
1. Ytterdörren
2. Favoritleksaken
3. "Sovplatsen"
4. Familjen
5. Valfritt, husdjur, bil eller vad som helst som intresserar barnet. Så det blir ju på våra söta hundar så klart :o)

Ååå vad jag vill skura mina golv!! Jävla mopp på å muppa sig!

Kommentarer
Postat av: madde

älskade gumman du väckte inte mej... du vet varför!! va roligt med korten=) tussan va roligt hon kommer att få=) puss<3

2009-01-19 @ 15:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0