Epilator

Okej allihopa, tänkte berätta att jag skaffade en epilator i fredags (innan jag blv sjuk) jag har velat ha en sån länge bara för att jag blir så rödprickig när jag rakar mig. Så skaffade jag en sån här:



Och aj och fy satan så ont det gör!!  Benen blir lena och fina visst, hur länge vet jag inte än iom att jag provade den i fredags. Ska prova under armarna sen när jag orkar mig in i duschen...

Haha jag startade den här hemma,(man måste ha sladden i) och så stod jag där och bara tittade på den, jag vågade fan inte prova, då sa Jonny att "får jag prova" så provade han på handen/armen och haha vad han röck undan fort!! Det gjorde nog rätt ont på honom med ;o)

Men men, det stog i bruksanvisningen att det skulle göra mindre och mindre ont för varje gång man använder den så jag får väl hoppas på det!
Grejen är ju den att jag vill ju vaxa mig, men det funkar inte på mig!! Jag förstår inte, och då köpte jag ändå ett ordentligt varmvax som man skulle värma i micron som ska vara så bra. Men nej då mina hårstrån satt kvar dom. Jag ringde till en kompis som jag hade då på den tiden för att hon skulle få komma och hjälpa mig för hon trodde att jag gjorde fel, så hon kom och hon drog, remsa på remsa men det lossnade inte ett hårstrå! Så det var ju lika med noll...
Så vax är inget för mig.. Jag har även prova Veet hårborttagningscreme... jag provade under armarna först som tur var, för den skulle jag ha till bikinilinjen egentligen, men som sagt, det var tur att jag provade under armarna först, för fy faen sånna utslag jag fick!!! Stora röda, ja jag ljuger inte om jag säger att dom var 20 cm uppifrån och ner runt armhålan... ajaj.. Det roliga var att jag provade på överläppen då med, men där fick inte cremen sitta kvar så länge som tur var!! haha..

Jag lämnar rapport om hur det går att epilera armhålan sen då.. jaa det kan jag undra hur fan det ska gå, jag som är sååå killig!! jag kommer ju dö, av skratt dårå =P Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0