Första hela dagen på dagis

Aaa faktiskt så var det så, och det hade gått jättebra! Hon låg å soc när jag kom för att hämta henne, men vaknade precis :o) Mammas tös...
Men tänk, jag kan inte lämna henne utan att det faller en tår.. varje gång!(på mig alltså, Thilde är det ingen fara med) Förhoppningsvis så släpper det väl snart, idag blev hon iaf lite glad över att se mig när jag kom =P

Ehm i övrigt så har jag inte gjort så mycket idag... var med Madde till MVC å fick lyssna på pissenisses hjärtljud! Det är så mysigt juhe! Å sen bjöd hon på toast i sjukhusets kafeteria och om jag säger så: Det märks att hon är stammis där =P Han visste precis vad hon skulle ha, hon behövde inte ens säga det :o) Hon är söt min Madde...

Sen kom vi fram till att jag nog är uttorkad =P När man nyper i skinnet på handen så ska ju det gå tillbaka av sig självt, snabbt. Men mitt gjorde inte det, jag måste räta ut fingrarna för att det skulle gå tillbaka :o(  Men men, jag är torr i huden också, vi skyller på det =P

På väg till dagiset idag så var jag tvungen att knäppa kort på vagnen, det ser så roligt ut när man har vänt den nu, för Thilde sitter ju alltid med armarna rakt ut så det såg ut som att vagnen hade armar! haha



Det vart lite dålig bild, men ni förstår säkert hur jag menar ändå =P

Nej nu ska jag byta blöja på damen, hon luktar =P och sen ska jag ta och fixa diskmaskinen å snygga till lite här hemma.. har redan skurat ur toaletten och handfatet där inne, det såg fördjävligt ut rent ut sagt! Jag HATAR att städa! Bläääää..... *fjårtis*

Aja, ha det bra!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha neej, men hade inte ner armen i vattnet siddu ;) puss

2009-01-28 @ 18:11:32
URL: http://jaghetersanja.blogg.se/
Postat av: madde

hej stump.. tror du att jag är stammis=) de var jätte roligt att du följde med till MVC..



Dåligt sött det va med vagnen=) lill tussan<3



nu ska jag lägga mej i sängen & titta på tv..



puss på min favvo<3

2009-01-28 @ 23:30:38
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Den namnlösa antar jag är Sanja? =P Det löser sig ju så då om du låter bli att blöta ner den ja :o) Tha tattoo =P

Puss



Madde: hehe jag börjar misstänka det ja ;o) Ja det är såå sött när man har vänt vagnen så där, ser jättekul ut!

Den som ändå hade en TV i sovrummet... =P Nej förresten, då skulle jag aldrig komma ut ur sovrummet! haha

Puss puss <3

2009-01-29 @ 15:33:24
URL: http://ejlila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0