Fredag

Yep nu är det fredag. Veckorna går så fort nu för tiden!
Jag sitter här och försöker ladda inför en promenad ner på byn... man kan ju inte stanna av med promenaderna nu bara för att Thilde inte ska på dagis idag juhe ;o)

Alldeles nyss kom hon med påsen med morötter som jag köpte igår och trodde att det var äpple =D Hon älskar äpple! Men hon lirkade ut en morot å nu sitter hon och mumsar på den i soffan :o)

Jag blev lite arg igår.. Det var nån jävla brud på lunar som förargade mig =P Jag skrev på klotterplanket att "Min dotter på 15 månader bara älskar att titta på Simpsons, hon blir helt fixerad vid TV:n" Och då började då den här bruden gå på om att en 15 månaders bäbis skulle inte titta på TV, lägg fram leksaker till henne istället! Men alltså, jag tänker inte tvinga henne att leka när hon inte vill, hon har ju leksaker runt sig hela tiden och hon väljer när hon vill leka och när hon vill titta på TV, så är det! Och sen.. ett barn på 15 månader tycker inte jag är "bäbis" längre faktiskt!

Nej jag känner nu att jag måste nog äta något innan jag ska gå iaf.. börjar bli riktigt hungrig nu.. och då blir jag alltid så yr när jag går..

Thilde vaknade en tre fyra gånger i natt igen.. Det blir så mycket för henne att bearbeta när hon går på dagis :o) Jag vaknade i natt av att hon sa "Hej" eller som hon säger: "Häj" så klart och tydligt, men sen sov hon igen =P

Neej usha.. nu ska jag fixa limpmackor med ost och gurka på! Det är mumsigt till frukost det :o) Åsså ska man dricka varm o'boy till det... Mumma!!


Lägger in en bild på Thilde från en gång när hon var med mig på jobbet, hon ser så stor ut!


Puss

Kommentarer
Postat av: madde

hej stump.. va var det för galning som skrev så.. du gör väl va du vill med ditt barn! men tydligen inte... fan vi har inte pratat idag.. puss<3

2009-01-30 @ 11:35:48
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Madde: Jo vi har visste pratat idag nu juhe :o)

Men sen när jag skulle ringa igen så var det slut med pengar på mitt kort.. jag kunde inte ringa alls :o(

Puss <3

2009-01-30 @ 14:05:45
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: Therese

Du och Jonny vet bäst vad Thilde behöver och inte behöver!! Punkt slut!!



Kram

2009-02-07 @ 11:58:49
Postat av: Angelica

Therese: Ja men eller hur? visst är det ju så?

Kram

2009-02-08 @ 12:04:20
URL: http://ejlila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0