Meeen WTF!

Gaah nu skrev ju jag ett inlägg här å la in bild å alltihopa så raderar jag skiten!!
Så jävla klantigt, men så jävla typiskt mig :o)
Aja, jag skrev nånting i stil med att jag hittat på den här bloggen iaf, hade startat den för ca 6 månader sen men inte skrivit nått på hela tiden typ ^^

Men så funderar jag lite nu.. nu har jag ju två bloggar då... Det blir ju inte kul för dom som följer bloggarna att läsa samma inlägg två gånger, men jag vill inte släppa Aftonbladetbloggen... kag får försöka skriva varannan dag där och varannan dag här eller nått =P

Lite suddig bild, men i stort sett den enda

Kommentarer
Postat av: madde

hej gumman!! jag följer båda dina bloggar=) puss

2009-01-16 @ 17:59:53
Postat av: madde

hej gumman!! jag följer båda dina bloggar=) puss

2009-01-16 @ 18:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0