Shipp shopp

Hallå hallå...
Nu är helgen redan över! Fan tiden bara springer iväg nu juhe! Helt sjukt, jag hinner inte med nånting..
Fick lite tvättat iaf i helgen, har tvättat 3 maskiner. Sitter nu och laddar upp lite bilder på facebook samtidigt som jag skriver, Jonny och Thilde ligger och vilar lite. Thilde vart trött vid 12 nån gång, men så skulle vi gå över till svärmor och gratta henne för hon fyllde år i fredags så då skulle Thilde få sova i vagnen där, men det gick ju inte, hon ville ju leka med Hampus då såklart, så hon höll sig vaken. När vi kom hem så somnade hon till och med utan välling! Men så vaknade hon efter ett tag, hon hade kanske sovit i ca 1 timme när Jonny kom ner med henne, och hon var ledsen och kinkig jävlar anamma, så till slut gjorde jag i ordning en flaska välling åt henne och gick upp å la henne igen, och hon sover fortfarande.. Det är ju synd om henne om hon ska behöva tvinga sig att vara vaken när hon är trött juhe...

I morgon ska vi tillbaka till dagis så vi får väl se om vi går å hälsar på Madde och Johan nån sväng efteråt, vi brukar ju göra så :o)

I går såg jag två filmer, men just nu kommer jag inte ihåg vad nån av dom heter.. Jo förresten, den ena hette nog Gertrude,  (nej Jersey Girl hette den!) den har jag sett förut, med Ben Affleck, Jennifer Lopez och Liv Tyler, den är så hemsk i början! Men jag tänker inte berätta för mycket för Madde skulle eventuellt försöka se den =P Men iaf så är den ju bra, men som sagt lite hemsk i början så där...
Och sen såg jag också filmen Duplex - drömhus med förhinder  Den här Duplex var helt underbar tycker jag :o)

Hmm jaa du.. vad mer..? *tänker*
Ääh

Kommentarer
Postat av: madde

gummman ni är varmt välkommna=) de vet du!! puss

2009-01-18 @ 18:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0