Själv på dagis för första gången

Wow, så nervös jag var!
Helt i onödan, för det gick så bra så, hon saknade inte mamma ett dugg, tyvärr =P För alltså, det hade ju känts bra om hon hade kommit fram till mig när jag kom tillbaka och kramat om mig sagt mamma eller nått, men neej då.. Hon bara lekte på hon som om inget hade hänt, så dagispersonalen anser henne som inskolad nu :o) Hon är så duktig!! Så imorgon ska hon få vara där själv mellan 9-13, det är så hemskt att lämna henne, men det är väl bara att vänja sig antar jag *suck*

Dom åt fiskburgare med mos där idag, och Thilde verkade tycka det var riktigt gott faktiskt

Hon gillade speciellt ärtorna :o)

Jag gick till Madde och Johan medans hon var där, för det var ingen mening för mig att gå hem, för då skulle jag vara hemma till ca 10.10 nån gång för det tar ca 40 minuter att gå hemifrån och dit. Sen skulle jag vara tvungen att gå tillbaka 10.20 å det tyckte jag inte alls kändes nå bra så jag gick till dom å drack kaffe med Johan istället :o)

Här om dagen var det nån främling som lagt till mig på facebook å jag tänkte att det kan ju vara kul att prata med lite nytt folk, nån Alper Karli, jag vet inte vart han är ifrån, men han pratade iaf engelska. Så ville han prata via msn, och dum som man är så ger man ut adressen.. jaa han ville ju bara en sak och det var att komma och ha sex med mig... idiot... så nu är han blockad på msn!

Mamma kommer snart på besök, så då ska jag bjuda på lite fika, eller ja, en kopp te iaf, nå fikabröd har vi inte hemma ^^

Det är snorhalt ute idag förresten! Höll på å halka omkull flera gånger på vägen hem, å när man halkar till så så sträcker man ju ryggen, så den gör rätt ont nu faktiskt...

Hmm kommer inte på nått mer att skriva.. skriver kanske nå mer sen eventuellt..

Ha det bra!!

Puss

Kommentarer
Postat av: ,

2009-01-20 @ 18:03:27
Postat av: madde

hon är så duktig den lilla sötnöten<3!! puss

2009-01-20 @ 18:06:16
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0