Tisdag

Jag som hade sett fram emot att gå ner med Thilde till dagis i morse... Men så när klockan ringde för att jag skulle gå upp så kom jag på att hon har ju fortfarande diarré så jag ringde dagis och då ville dom inte ha dit henne :o(
Men det var lite bättre idag så imorgon ska hon nog kunna gå tror jag...

Jag har iaf ont i mitt finger idag... Min kära dotter är ju väldigt förtjust i hundmat, så kom hon igår kväll och tuggade på en bit, och jag sa till henne att spotta ut, men så klart så ville hon ju inte det, så jag stoppade in fingret för att ta ut hundmaten och hon bet ihop, hårt som fan och släppte inte! Det lossnade tom en hudflik, eller ja den lossnade inte helt, utan sitter kvar som på hälften =P
Så nu är mitt pekfinger alldeles rött och uppsvällt =S Det var tom så jag vaknade flera gånger i natt för att jag hade ont i det! jag knäppte kort med mobilen men som bekant så är ju inte min mobilkamera den bästa.. men det kanske syns lite iaf :o)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0