Vikter

Idag har Thilde varit på dagis hela dagen igen (5 timmar) och det hade gått jättebra, hon hade vaknat ca 20 minuter innan jag kom så det var full fart på henne när jag kom :o)
Hon har börjat äta mycket bättre sen hon börjat på dagis faktiskt så det är såå skönt :o) När jag hade lämnat henne på dagis så passade jag på att springa in på Lidl och handla lite, å då köpte jag bla sånna där vikter som man kan sätta runt benen, anklarna eller vid handlederna så dom hade jag på mig på vägen hem å herregud... det kändes kan jag tala om.  Dom väger 1,2 kg/st.
När jag kom hem sen så hade jag tänkt att jag skulle göra en hel del, bla städa, tvätta och lite så, duscha också, men orkade inte utan jag somnade på soffan... Jag hade ingen ork alls. Sen ringde jag och pratade med Madde en sväng, å då skulle dom precis ut och handla och då sa jag på skoj att dom skulle komma och hämta mig med så det gjorde dom =P Så då fick jag unmgås med dom i ca 1 timme idag med :o) Alltid lika roligt!

Sen när jag kom hem med Thilde så hängde vi lite tvätt och plockade undan lite, vi bäddade rent i hennes säng också, och sen så ville hon sitta i sängen, så jag tänkte att det får hon väl göra om hon vill, men sen ville hon inte med ner igen, då ville hon sitta i sin säng och leka lite så det fick hon ju göra då. Hon var väl där i ca 15 minuter iaf innan hon ropade efter mig :o)

Sen gick vi ner å började med maten, det blev rester idag så det var verkligen inget avancerat.. Jonny och Thilde åt pannkakor och jag åt Skinkschnitzel med potatisgratäng och bearnaisesås :o) Det är sååå gott!!

Jag tänkte köpa glass idag när jag ändå var nere på Tierp, men glömde det! *snyft* jag som var såå sugen på glass!!

Hmm vad mer?... jag tror inget mer har hänt idag faktiskt..nej.. jag kommer inte på nått mer.. =P

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0