Älskling 30 år!

Idag har min älskling fyllt 30 år! <3

Det har varit en underbar dag med massor av främmande hela dagen. Plus att någon lagt ut en annons på blocket på våran bil... En SAAB årsmodell -05 (men dom hade skrivit -04) för 50 000...
Jaa du... telefonen ringde i ett från det att annonsen kom ut.. Helt sinnessjukt blev det!
Det var lätt 300 pers som ringde på biljävlen! Om man tog ett samtal så började det alltså tuta i luren för att nästa person ringde. Om man lät bli att svara så hann telefonen bara lagom sluta vibrera från ett samtal så började den vibrera för nästa... Till slut fick vi stänga av den och prata in ett meddelande på telesvar där Jonny förklarade att det bara var "ploj" och att vi inte hade någon bil till salu. Plus att dom hade satt in en annons på att vi hade en lekstuga som vi ville "skänka bort".. Nej det var ett bra "skämt" för det funkade verkligen.. nästan lite för bra...

Men annars så har det som sagt varit en underbar dag! Jag vet inte om jag får skriva det men jag fick en fråga om en sak idag som gjorde mig sååå glad!!!  :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0