Dagens ungdom...

Jag funderar lite över "dagens ungdom"...

Först och främst har vi sidan http://snyggast.se där det går ut på;

För tjejerna: ha störst bröst med mest u-ringning. Det spelar ingen roll om du är hur ful som helst i ansiktet! kleta på lite foundation och en massa mascara, sen tar du på dig det tightaste linnet och drar ner det så att man nästan ser bröstvårtan. Voila! du är poppis på Sveriges mest patetiska sida! känns det bra? bra.

För killarna: gärna lite magrutor och fjortisfrilla. Det vill säga, en hel del hårvax som gör att håret står rakt uppåt. Sen skadar det inte att ha hål i örat, ni vet, som david beckham? åh, där fick du lite extra poäng.

Sen har vi det senaste, bilddagbokens "i fokus" där "de snygga killarna" skriver "kommentera snygging :*" precis som om man skulle tro att det var dedikerat till en själv. "Åh, är jag en snygging? men det är väl klart jag kommentarer om han tycker det!" give me a fucking break! när tjejerna kontrar med bilder som säger att man ska kommentera. Tydligen är det viktigt att man gör det. Bilderna visar i alla fall bröst, blondt hår, lite naket och för killarna: hårvax.
Det som gör mig lite oroad är hur "dagens ungdom" verkar ha fått sig nya medlemmar. "Dagens ungdom" är nu "dagens barn" då det finns 10-12åringar som desperat försöker se ut som deras idoler. när jag var 10 år lekte jag nog fortfarande med barbie om jag kommer ihåg rätt. helt sjukt


Hittade den här texten på min systers sida på "bilddagboken.se" och var bara tvungen att kopiera.. så jävla sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0