Fan också...! varför...?

Jag var verkligen inte förberedd på det här. Det kom som en chock! Fan också...! varför...?
Om det blev så utan att man märkte nått så skulle jag inte veta nått och därför inte bry mig, men när det blir så här äckligt tydligt...  Fan också...!

Idag när jag var på praktiken så kände jag mig lite konstig så helt plötsligt får jag värsta störtfloden i trosorna, blöder ner hela bindan och trosorna, det fan rann ur mig! (ursäkta samtlasämnet men aaa...) Så fick jag gå in och duscha på praktiken och sen var jag tvungen att ringa sjukvårdsupplysningen... Jag hade fått missfall var dom väldigt säkra på. Så jag fick åka hem efter duschen och lägga mig å vila lite.. vart ju helt slut i kroppen, för det kom massor med blod.. lätt över en liter allt som allt...
Så nu blir jag hemma resten av veckan, dels så skäms jag lite och dels så mår jag så jävla dåligt över det. Vi hade ju inte planerat att skaffa barn på något vis, vi kan inte få ett till barn nu, vi har inte råd med det, men ändå så känns det så tomt och så fel...
Som tur var så kan ju inte "embryot" ha varit så stort... jag hade ju ägglossning för ca 2 veckor sen bara, men ändå...

Fan också...! Varför...?

Kommentarer
Postat av: Madeleine

gumman du vet vad jag finns...



lav yaaaaa<3<3<3<3<3 pussssss

2009-07-02 @ 09:27:28
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: johanna

guud, stackare = / .. <3 ta hand om dig.

2009-07-05 @ 15:59:04
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: johanna

Vore kul om du ville bara med på berättelsen, lär min blogg så förstår du :) vore riktigt roligt! kom igen.

2009-07-07 @ 19:51:06
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0