Panik...

Thilde var lite konstig igår... hon var jättegosig på kvällen, ville ligga i mitt knä och kramas och pussas och bara mysa lixom. Men så gick hon iväg en sväng och skulle lägga sig på en kudde på golvet i vardagsrummet, hon stängde av fläkten i taket och sen gick hon och lade sig men fick direkt panik! Alldeles stel och bara skrek och grinade och var livrädd för fläkten! Jättekonstigt var det. Jag hade jättesvårt att få henne lugn igen, jag blev fan orolig att hon hallucienrade eller nått.
Men så la jag henne i sin säng när hon lugnat ner sig och så. Hon käkade sin välling där uppe och sen somnade hon men vaknade efter ca 15 minuter och gallskrek! Då hade hon sån där panik igen och var rädd för något i sänghimlen som hon har över sin säng... Jag vet inte vad det vart för fel.. men hon fick iaf följa med mig ner igen då och sen fick hon somna på min arm i våran säng istället..

Det är så otäckt när dom blir så där rädd och man inte vet varför. Jag vet inte om det var vårat husspöke som hälsade på henne igen eller vad det var...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0