Regn och stormbyar

Ja herregudars vilket väder det har varit idag. Det blåste och regnade i morse så medans jag stog och väntade på bussen så blev mina byxor direkt genomblöta =P  plus att paraplyet höll på att blåsa sönder.
en del gånger när jag tittade ut genom fönstret så såg jag att det fan gick vågor i vattnet på vägen, helt sjukt!
det rann även in vatten på flera olika ställen på praktiken, så det stog hinkar lite här och var =P

Praktiken ja, det går ju bara bra där. Det är ju ganska lugnt, känns som man sitter mest hela dagarna och gör i stort sett ingenting =P Så är det ju inte men när man får sitta en halvtimme på eftermiddagen så blir man så rastlös så då känns det som att man suttit hela dagen.
Men annars så är det ju ett väldigt psykiskt jobbigt jobb.. Man är helt slut när man ska åka hem fast man inte ansträngt sig så mycket fysiskt.

Hmmm kommer inte på så mycket mer att skriva. Thilde växer pratar och mår bra. Har iof börjat trassla lite på nätterna igen och vaknar en sväng runt 5 varje morgon, lite jobbigt, men inte så farligt.  Jag tror hon har lite ont från hörntänderna uppe för ajg tittade en dag och då var hon lite röd i tandköttet runt dom tänderna, så det kanske beror på det.

Nej nu ska jag kika på mat för idag.. har inte planerat något så jag vet inte riktigt vad det blir..

Jo förrsten.. jag jobbade ju igår, som personlig assistent så då var jag aldrig på praktiken. Det var kul att få jobba  lite igen även om det också är ett VÄLDIGT lugnt jobb. Men man tjänar lite bättre då än när man bara är på praktiken.
Jag cyklade ner då. Och fy fan... måste köpa ny sadel till min cykel, jag är alldeles öm i rumpan ( jaa inte I, men på skinkorna då)

Nej nu laga mat. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: johanna

hehe härligt :)

2009-07-09 @ 22:41:30
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: Madeleine

rumpont det är härligt de:D



det finns billiga på biltema:)



puss puss<3

2009-07-10 @ 22:50:06
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Johanna: Mmm eller hur? fortfarande ömt! =P



Madde: Japp, härligt härligt.. ja det gör ju det. Såg att du köpt ny sist jag var hem till dig, men en sån kan jag ju inte sätta på min lilla vita cykel haha! Skulle ju se ganska kul ut =P



Puss <3

2009-07-11 @ 11:35:32
URL: http://ejlila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0