Thilde i för stora skor

Thilde kom nyss och gick in med Jonnys tofflor på fötterna, dom såg något stora ut :o)

Idag blir en lugn dag. För min del iaf =P Jonny håller på å rakar sig och klipper sig nu sen ska han ut och brottas med altanen, Thilde och jag kommer nog mest ta det lugnt. Jag håller på å plockar och städar lite inne till och från.
Hon börjar bli lite piggare min lilltös, men när hon har lekt en del eller så så märker man att hon blir slut för då blir hon kinkig och grinig.
Annars så är nog allt som vanligt här hemma. Vaknade med både ryggont och huvudvärk i morse, men det har försvunnit nu som tur är.
Tog på mig min svarta "jätteklänning" idag, bara för att jag inte orkade kolla efter något annat =P

Sitter och blir lite arg på mig själv nu faktiskt. Jag har mage att kommentera olika stavfel som en del gör när jag själv skriver fel hela tiden! Mycket rättar jag men jag är ganska säker på att jag stavar fel eller vänder på bokstäver i texten som jag inte märker själv, varför kasta sten när man sitter i glashus lixom?

Nej nu ska jag kasta in en maskin tvätt så jag får hänga ut den i solen sen :o)

Ha en bra dag alla!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0