Helgen som var...

Ja jag har varit dålig på att uppdatera nu så jag får försöka beskriva min helg i korthet :o)
I lördags så var Snutte och Anders på spelning, det var ett bröllop här i närheten som dom skulle spela på. Så han var borta nästan hela dagen, dom åkte vid kl 13 för att rigga upp utrustningen och sen kom dom hem bara en snabb sväng vid 15.30 och böt om sen drog dom iväg igen. Så jag och Thilde skulle vara själva hela kvällen, men jag ringde till Anders tjej, Mia så hon kom hit med deras barn, Wilma och Melvin, så vi åt tillsammans och hade det jättetrevligt.

Wilma har aldrig träffat våra hundar, för dom har velat vänta med det tills hon har blivit lite större så hon kan säga ifrån ordentligt själv. Så dom har alltid fått varit instängda när dom kommit, men så när vi hade ätit hade jag stängt in hundarna i hallen och vardagsrummet, bara spärrat av med en lös grind, så tog Mia med Wilma på toaletten, ute vid hundarna, och det gick bra. Sen gick dom ut i hallen och Mia klappade hundarna med Wilma på höften och frågade Wilma om hon också ville klappa men det ville hon inte, men sen gick hon ner på golvet med hundarna! Så sen kunde dom vara ihop hela kvällen :o) Det var så skönt, jag blev så glad! Wilma till och med klappade på dom till slut och gav Bubba en kram en sväng :o)
Jätteskönt kändes det, för jag tycker inte om att behöva stänga in dom i ett rum ejälva, Spike grinar så hemskt då...

På söndagen så var vi till mina föräldrar en sväng och fikade. Thilde fick lite presenter, en kjol, en godislåda och en T-shirt. Jonny fick snus och jag fick en liten flaska Baileys :o)
Jag pratade med Bina om hon ville följa med på cirkus ikväll så det ville hon, det ska bli roligt som fasen, sist jag vr på cirkus så var det hemma i Tobo, så det var mååånga år sen, jag blev sjuk där kommer jag ihåg, jag hade nästan 40-graders feber när vi kom hem men jag fick komma upp på scenen och hjälpa till att trolla :o)
Han som trollade trodde jag var en pojke... det var väldigt vanligt när jag var liten.. det var jättemånga som trodde jag var en pojke...

Haha jag kommer ihåg hur vi pratade då inför att cirkusen skulle komma, för det skulle komma lamor visste vi. Min akompisar fick för sig att en lama kunde spotta ända från lekparken i Tobo ända hem till oss.. vilket är ca 1.5 km =P Ja du... minnen...

Här kommer iaf lite kort från helgen:


Melvin <3


Melvin & Wilma <3


Melvin och Thilde <3


Alla barnen <3


Kompisarna :o)


Wilma har precis kramat Bubba  men jag hann inte knäppa på det tyvärr...

Nej nu ska jag äta frukost, eller ja, nu blir det väl mera lunch men kurrar i magen gör det iaf =P

Puss <3

Kommentarer
Postat av: ann

sv: Taackar för din åsikt, det uppskattas så mkt så, en liten surprise för er alla imon, se vilken klänning/outfit jag kör på.

Hoppas att du haft en bra dag, kram!

2009-06-15 @ 18:53:05
URL: http://annnguyeen.blogg.se/
Postat av: ann

sv: Taackar för din åsikt, det uppskattas så mkt så, en liten surprise för er alla imon, se vilken klänning/outfit jag kör på.

Hoppas att du haft en bra dag, kram!

2009-06-15 @ 18:53:06
URL: http://annnguyeen.blogg.se/
Postat av: Petra

Så söta de är!! =D



Kika gärna in på min blogg!! =D

2009-06-15 @ 20:06:48
URL: http://peetraanrtre.blogg.se/
Postat av: Madeleine

hello darling.. vilka fina kort!! jag sitter & väntar på dig nu.. hoppar du klev på bussen på rätt sida:P.. puss puss <3<3<3

2009-06-16 @ 10:54:56
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0