I Karlholm

Ja jag var ju till Karlholm igår på "intervju" inför arbetspraktiken på äldreboendet. Så jag passade på att ta med mig kameran för att knäppa lite kort, iom att det är så fin miljö i Karlholm med vattnet och allt. Så jag tänkte lägga upp lite bilder från då här nu då =P

I övrigt så har det inte hänt så mycket. Thilde går på dagis och börjar bli mycket bättre från sin förkylning. Jonny jobbar och står i (förlåt, snutte menar jag =P)  Han har jobbat lite eftermiddag/kväll den här veckan så vi har knappt hunnit träffats nånting...
Men i morgon så kommer han börja jobba dagtid igen som vanligt så det ska bli skönt :o)
På fredag är det ju midsommar afton. Vi har inte planerat ett dugg inför det än =P Orka hålla på å tänka och fundera vad man ska göra :o)

Nu kommer iaf bilderna:




Klocktornet


Karlholms Bruk


En liten andfamilj


Rhododendron


En brygga. Bada nån?



En spegel?


En sten

Kommentarer
Postat av: johanna

tack :) .. ja jag gör de där själv =)

2009-06-18 @ 11:06:27
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0