Korpen-fotboll

Fan va trevligt det var att få komma ut och titta på lite fotboll ikväll :o)
Thilde och jag tog en promenad ner och tittade när johan spelade. MEn det visade sig att det var många fler som jag kände igen som spelade i det laget =P
Vi gick ner för att möta Madde och Robin, men dom hade ett helt halvt gäng med folk med sig! Maddes syskon, Anna och Jimmy var där, Jimmy hade med sig sin tjej Ellmina åsså var Jempa med och Johans kusin som jag tyvärr inte kommer ihåg vad hon heter.

När vi var där så såg jag helt plötsligt nån som satt i gräset och vinkade åt mig. Ja då var Mickis och Elliott där också, både Bjarne och Bernt spelade i laget, så då pratade jag lite med henne också, Thilde fick klubbor av elliott, han är så söt lillkillen. eller ja, liten kan man ju inte säga, han är ju en riktigt stor pojke nu han :o)

Jag skulle framkalla lite kort gratis idag, så jag satt och valde ut en massa, men så när jag skulle skicka iväg så såg jag att det var jättemånga som inte kunde framkallas för det skulle bli för dåligt kvalitet. Så alla kort jag knäpper med min mobilkamera går inte att framkalla ( jag vet att det där blev fel grammatik men orkar inte tänka till att ändra =P)  Tråkigt kan jag tycka...

Nej nu ska jag sätta mig och titta lite på Tv...

Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: johanna

hej , gå in på http://peetraanrtre.blogg.se och rösta på min blogg! tack på förhand

2009-06-10 @ 12:31:28
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: johanna

tack så mycket ! Ja det stämmer precis de =)

2009-06-10 @ 13:30:50
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0