Lite bilder

Nu har jag fixat program på datorn så jag kan lägga ut lite bilder för den senaste veckan. :o)

Jag var ute och flög drake med Thilde idag igen... det gick jättebra, jag fick ut den med hela linan så den kom jättehögt! Och sen kraschlandade den på grannens tak! =P som tur var så jobbade ju dom så jag fick ringa efter hjälp. Dom kom med stege och fiskespö och plockade ner den och så fick jag en reprimand om att jag borde lärt mig nu då att inte flyga drake hemma utan gå iväg där det inte finns varken träd eller hus =P


Skorna jag skrev om tidigare



Min nya hårfärg


Robin <3


Melvin <3


Söto!


Snygga skor. Vill haaaa!!


Jonny på festen


Gosa!

Jag har mer bilder att lägga över på Jonnys mobil sen så det kommer antingen senare idag eller i morgon :o)

Puss på dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0