Midsommardagen

Igår var det midsommardagen. Vi gjorde inte något särskilt under dagen men på kvällen så åkte vi till Kjell och Kicki och hälsade på, vi är ju där så sällan så man nästan skäms. Det är alltid lika trevligt att träffa dom :o)
Tog klart med mig kameran och fotade lite =P Kicki trodde jag var nån pressfotograf för det blixtrade hela tiden haha!

Vi fikade lite där men sen ville Thilde ut och leka så jag klädde på henne så hon kunde vara på altanen men hon gick in och hämtade Kicki och släpade med henne ut på gräsmattan och ivgä. Jag gick ut för att knäppa lite kort efter ett tag och då hade dom hamnat hos grannarn! :o) Thilde kan hon haha
Dom hade iaf kaniner där, sååå söta! Två små gråa ullbollar :o)

Thilde tyckte det var onödigt att sova i morse så hon vaknade före klockan 4 och var jättepigg. Som tur är (eller inte) så har Jonny fått lite sömnproblem så han kunde inte sova i natt. Då gick jag ner med henne till honom och sen gick jag upp å la mig igen =P  Det var sååå skönt!
Sen kom han upp med henne vid kl 9 nån gång och la henne igen, men jag sov vidare till 10.30 nån gång tror jag. Så när jag kom ner så hade han städat hela nedervåningen och haft sig, sååå duktig min älskling! Tack :o)


Thilde midsommar-fin


Sötnöten mammas! <3<3<3


Jag älskar er mina sötnosar! <3


Puss <3


My Love <3<3<3


Thilde lirar gura :o)


Kjell och Kickis grannar hade kaniner, två stycken ullbollar som bara var HUR söta som helst!


Molle <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0