Regn idag...

Usch sånt tråkigt väder idag! När jag gixck upp för att gå med Thilde till dagis så regnade det för fullt så jag ringde dom och frågade om jag kunde komma till kl 10 med henne istället så vi kunde åka buss, och det gick bra. Men hon vart alldeles blöt ändå stackarn, det regnade in i regnskyddet =P Och sen att hon sitter och hänger sig utanför gör ju inte direkt saken bättre det heller :o)

Men det var så kul idag, när jag skulle åka bussen ner då, så var det en buss med trappor. Men så fort bussen kom till busshållplatsen och vi syntes så var det en kille som reste sig och hjälpte mig upp med vagnen, han hjälpte oss också av bussen framme vid stationen, det är ju inte direkt vanligt. Så gick jag och lämnade thilde på dagis och sen gick jag till Madde en sväng för att hjälpa henne försäkra Robin.  Men jag blev inte där länge för jag ville ta 11.10-bussen hem... trodde jag ja.. det gick ingen buss då så jag fick gå hem... kul.. inte ett dugg blöt man var när man kom hem heller, visserligen hade jag ju paraply men jag blev ju ändå blöt om fötterna och byxorna... Jättekallt vart det!

Och sen då så hann jag ju knappt göra nånting här hemma innan jag skulle gå ner för att hämta Thilde igen, det gick en buss ner kl 13.20 så jag gick hemifrån vid 13.05 kanske så jag var hemma ca 1.5 timmar.. hann ju inte ett dugg juhe! Så nu har jag fixat diskmaskinen efter att Thilde och jag kom hem, nu ska jag röja i vardagsrummet och plocka undan tvätt som jag tvättade igår och faktiskt kom ihåg att ta in igår innan jag gick och la mig för jag förstod att det skulle regna under natten ;o)

Jag köpte Jos igår på coop, riiiktigt god ananas-jos .o) har snart druckit upp en hel liter själv =P  Men fuck så ont i nacken jag fick när jag gick hem... det blåste ju på nacken =/

Här kommer lite bilder från förmiddagen:


Robin låg och snackade med mig jättemycket idag <3


På väg hem, inne på området :o)


Lekparken hemma


Lekparken


Thilde gick med barnvagnen själv.






Vad är det här tror du?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0