Seg, jag vet...

Ja jag vet att jag är lite seg på att skriva här men.. aa det ändras säkert snart =P

Igår var Thilde och jag ner och tittade på Johan när han spelade fotboll. Vi träffade MAdde, Robin Jimmy, Ellmina, sensi och Lotta där med :o) Hela gänget. Åsså Mickis och Elliott så klart :o) Han är såå söt lilla Elliott men börjar bli så stor! Herregudars. Han spelade fotboll vid sidan av planen han och hade sig och han kunde sparka väldigt hårt på bollen för att bara vara lite drygt 2 år måste jag säga :o)

Matchen gick bra, laget vi var där och hejade på (vet faktiskt inte vad dom heter =/) mötte serieledarna och spelade 3-3 så det tyckte jag var riktigt duktigt gjort :o)
Thilde började såklart vråla efter Johan em bra bit innan vi ens kom fram till fotbollsplanen haha! Det bara ekade... 
Jonny stackarn är så trött nu.. han får inte sova på nätterna heller så han ser inte pigg ut alls nu för tiden stackarn. Men snart får han semester och då slipper han ju dom jättetidiga mornarna iaf :o) Jag ska börja praktiken nu på måndag, men är "ledig" varje fredag för att kunna söka lite jobb och så då, för som jag sa till han som ringde igår så vill jag ju trots allt ha ett jobb i första hand och inte praktik...

Idag var jag jättetrött på förmiddagen, det var helt sjukt!! jag trodde jag skulle somna när jag stod upp till och med, så illa var det. Men det böev bättre när jag kom hem efter att ha lämnat Thilde på dagis som tur var. Just nu håller jag på och tvättar och har mig, ska städa undan lite också. Köket är fortfarande ganska rörigt sen olyckan med äppeöcidervinäger i skafferiet =P

Aaa sen har jag nog inte så mycket mer att komma med.. Har inte knäppt så mycket nya kort nu heller för jag har lämnat tillbaka Binas kamera och min är sååå sugigt dålig så det rä inge roligt att lägga upp dom korten för dom är suddiga och blää...
Men däremot tänker jag sno lite kort från Madde ^^ Sorry babe...


Viii <3<3<3


Underbart fint kort som Madde tog på Thilde på fotbollen igår <3<3<3


Robin börjar bli stora killen nu, han är 66.5 cm lång och väger 7115 gram, helt sjukt! ändå känns han så liten, men det är ju för att man jämför med Thilde haha! :o)

Puss på eder!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

pluttisar<3<3<3<3 puss

2009-06-24 @ 21:26:14
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0