Slut på veckan

Ja nu är det slut på den här veckan också. Det är inte klokt så fort det har gått!!
Iaf så har vi tagit det ganska lugnt i helgen, var till Anders och Mia igår och käkade pizza och umgicks lite. Det var riktigt trevligt :o)

Thilde sover så fruktansvärt dåligt nu för tiden.. Hon vaknar hela tiden på nätterna och grinar. Jag vet inte vad det är som är fel. Hon vill ligga i våran säng och sova och så fort hon får komma till mig så blir hon lugn och somnar.
Men hon är på väg att bli sjuk nu, snoret rinner utav bara sjutton idag, så det kanske är därför. Hoppas det inte blir något allvarligare iaf.
Just nu sitter hon och Jonny och leker med trolldeg, bakar bullar och har sig, det är så mysigt att höra :o)

Annars har jag nog inte så mycket att berätta faktiskt.. Det händer inte så mycket här hemma nu. Stackars Thilde har inte kunnat vara ute och leka på hela veckan som varit, jättetråkigt är det och man märker på henne att hon är så rastlös. Dom har inte varit ute på dagis heller för att det har blåst så hemskt.

Nej nu kommer jag inte på något mer vettigt att skriva, har stillestånd idag...

Puss!




Jag har tvättat och satt ihop Thildes fåtölj nu i helgen :o) Dom här delarna blev....


...till den här! Tada! :o)


Melvin <3


Thilde leker med trolldeg på dagis


Busar med pappa


Hoppla pålle!


Busmaja!


Sitter i pappas knä och äter sen hon ramlade i golvet hos Anders och Mia


Jag gjorde en blomma av trolldegen =P


Kommentarer
Postat av: madde

så fina ni e:D pusssar<3<3<3<3

2009-06-08 @ 15:41:49
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0